Loading ...

Direct informatie? 0528 23 60 30

Of mail naar planning@desteven.nl

Kantoorruimte huren in Hoogeveen

Ben je op zoek naar een kantoorruimte, gespreksruimte of coachingsruimte? Bij ons kun je terecht via een flexibele huurconstructie. Wij bieden:

  • Een professionele uitstraling
  • Een gunstige locatie in het centrum van Hoogeveen
  • Aantrekkelijke huur en korte opzegtermijnen
  • Tal van aantrekkelijke faciliteiten
  • Een eigen parkeerruimte

Voor wie?

Wij verhuren een viertal kantoorhuiskamers op de begane grond van ons pand aan de Brinkstraat 36. Op de begane grond tref je ook een keuken en centrale ontvangstruimte. Het pand is geschikt voor:

  • Praktijkruimte
  • Gespreksruimte voor coaching en kleinschalige meetings
  • Coachingsruimte

Kantoor in Hoogeveen

Flexibele huurconstructies

We hebben een tweetal constructies:

  • Heb je behoefte aan een eigen vaste plek? Wil je een eigen plek waar je ook jouw spullen kunt neerzetten?  Dan hebben wij een viertal ruimten in de verhuur. De opzegtermijn is twee maand, maar je huurt de ruimte voor een bepaalde periode.
  • Wil je helemaal flexibel op basis van no use, no pay? Ook dat kan! Je betaalt dan alleen voor de uren die je aanwezig bent. Voordeel daarvan is vooral een besparing op de kosten. Je  kunt flexibel huren zelfs per uur, per dagdeel, per dag voor zeer redelijke prijzen.

Graag brengen wij door een oriënterend gesprek jouw wensen en behoeften t.a.v. de huur van een bedrijfsruimte in kaart. Daarna gaan we kijken of wij jouw behoeften kunnen invullen ten aanzien van de locatie die je wilt huren.

Contact

Waarom huren bij Kantoor in Hoogeveen?

Er zijn meerdere redenen om te kiezen voor het huren van een kantoorruimte bij Kantoor in Hoogeveen:

Professionele uitstraling

Het kantoorpand (van origine dubbel herenhuis) Brinkstraat 36 (vroeger Stationsstraat 40 en 42) te Hoogeveen is gebouwd in 1902 in opdracht van Hendrikus Blanken, die zelf in het pand ten zuiden daarvan woonde. Het is ontworpen door de Hoogeveense stadsarchitect Jan Carmiggelt en voor ƒ  4.057,- gebouwd door de laagste inschrijver, de firma Bakker en Doosjes te Meppel.
Carmiggelt had een voorliefde voor rondboogstijl (cirkelvorm), wat in de gevel duidelijk tot uitdrukking komt. Hetzelfde is het geval met het vroegere Spaarbankgebouw (nu Hoofdstraat 58) en de vroegere hervormde pastorie (Kerkstraat,), respectievelijk uit 1900 en 1910.
Eind jaren negentig en zo rond 2000-2003 is het pand geheel gemoderniseerd zodat aan de eisen van de tijd werd voldaan.  Een professionele ambiance is gegarandeerd in een authentiek pand met geschiedenis maar volledig aan de eisen van de tijd aangepast zonder dat de gemoedelijkheid van het pand is aangetast. In 2020 is het pand aan de buitenkant geheel gerestaureerd.

Kantoorhuiskamers in Hoogeveen

Centrumlocatie nabij horecagelegenheden

Ons pand is een A-locatie gelegen op een centrumlocatie te Hoogeveen.  Huren in het centrum heeft een aantal voordelen zoals:

  • Het kantoorpand bevindt zich op loopafstand van het station (700 meter) en voor de deur vind je de bushalte
  • Gemakkelijk bereikbaar vanaf de A28
  • Nabij tal van horecagelegenheden: wil je even lunchen met een klant? Alle horecagelegenheden zijn op loopafstand bereikbaar.
  • Je hoeft niet te investeren wanneer je het pand betrekt en je kunt er per direct in! Dus geen verbouwingskosten, geen schilderwerk. Schoonmaakkosten, kosten afvalverwerking, energiekosten: alles is verdisconteerd in de huurprijs. Een vast bedrag per maand (all-in) en je weet precies waar je aan toe bent.

Parkeerplaats

Wij beschikken over een eigen parkeerplaats waar jij en jouw klanten onbetaald kunnen parkeren. Er zijn ca. 8 parkeerplaatsen beschikbaar.  Parkeerplaats vol? Dan kun je de auto altijd wel ergens in de buurt kwijt waar je geen parkeergeld hoeft te betalen zoals de Brinkstraat, het Mauritsplein.

Coachingsruimte Hoogeveen

Coachingsruimte huren?

In het centrum van Hoogeveen verhuren wij coachingsruimte. Wij bieden jou een professionele ruimte waar je ongestoord jouw coachingstraject kunt uitvoeren voor jouw klanten. Onze coachingsruimten zijn geschikt voor individuele coaching.

Contact

Flexibel huren: wat betekent dat?

Als ZZP-er sta je voor de keuze: wil je een kantoorruimte huren elders of ga je werken vanuit jouw eigen woning? Wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen?

Voordelen kantoor aan huis

Zeker in de opstartfase heeft een kantoor aan huis veel voordelen. Allereerst natuurlijk al de kosten. Je hebt immers nog geen omzet en opdrachten moet je nog verwerven. Maar er zijn natuurlijk meer voordelen te noemen:

  • je kunt jouw werk prima indelen naar jouw gezinssituatie
  • je bespaart reiskosten
  • geen stoorzenders van collega's
  • Huur opvoeren als kosten

Wanneer je objectief naar de kosten kijkt van het huren van een kantoorruimte is daar het volgende over te zeggen. Allereerst is het zo dat je de huur als kosten kunt opvoeren voor jouw onderneming. Zeker in een eenmanszaak betaal je hierover dus geen belasting. Dit kan nog een behoorlijk percentage zijn in de meeste gevallen. Wanneer je daarentegen jouw eigen kantoor thuis wilt opvoeren als aftrekpost ben je aan tal van regels gebonden.

In vroeger dagen: de Noorstreek

De 'Noordstreek'. We zien op de foto de bocht van het kanaal van de Hoofdstraat naar de Willemskade en enkele huizen aan de Brinkstraat. Het huis links op de foto is afgebroken om de doorgang naar de Blankenslaan mogelijk te maken. Het huis daarnaast is ons pand aan de Brinkstraat 36.

Meer informatie over de historie?

Noorstreek

Voordelen kantoorruimte huren

Wanneer je ervoor kiest om elders een kantoorruimte te huren heeft dat ook veel voordelen. Want kantoor aan huis kan ook nadelig zijn in een aantal gevallen.

  • Je kunt je volledig focussen op jouw werk en je wordt niet gestoord door jouw privé-omgeving
  • Vaak is het gemakkelijker om discipline op te brengen en ook daadwerkelijk hard aan de slag te gaan
  • Een duidelijke scheiding privé en werk: wanneer je weer naar huis gaat, is het werk gedaan
  • Je komt professioneler over richting jouw klanten en zult eerder serieus genomen worden
  • Je ontmoet collega-ondernemers die je af en toe helpen om de focus te verleggen 

Gespreksruimte huren in Hoogeveen

Zoek je een gespreksruimte waar je ongestoord van gedachten kunt wisselen met jouw zakelijke partner? Dan kunnen wij je misschien helpen. Onze gespreksruimten zijn geschikt voor coaching, mediation, counseling, individuele training of gewoon een zakelijk acquisitiegesprek. Onze kantoorruimte wordt gekenmerkt door een professionele ambiance: een zakelijke omgeving maar wel met het gemoedelijke en vertrouwde gevoel alsof je in de huiskamer zit.

Contact

Huidige huurders

Momenteel zijn er meerdere huurders in het pand:

Contact

Adresgegevens Kantoor in Hoogeveen
Brinkstraat 36
7901 LA Hoogeveen
telefoon: 0528 23 60 30


Jezelf kwijtraken en jezelf hervinden

Bestel dit e-book (PDF) via de webshop! Titel: Jezelf kwijtraken & jezelf hervinden.

Ebook jezelf kwijtraken

Meer informatie

Webinar over burn-out op vrijdag 12 april aanstaande!

Webinar burn-out

Schrijf je in voor de webinar over burn-out op vrijdag 12 april aanstaand!

Meer informatie

Authentiek communiceren: dat kun je leren!

ebook communicatie

Je zendt wie je bent. Dat is authentiek communiceren. Dat betekent dat je communiceert zoals je van origine bent. Originaliteit dus en geen kopie of imitatie van anderen. Niet zoals de wereld om je heen verwacht dat het zou moeten. Maar gewoon: zoals jij bent!

Meer informatie

Onze nieuwsbrief

Ben jij leer- en nieuwsgierig? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!
Met jouw aanmelding ga je akkoord met onze privacyverklaring en het ontvangen van onze nieuwsbrief. Je kunt je natuurlijk op elk moment weer afmelden.

Telefonisch contact? Heb je vragen? Bel ons op 0528 23 60 30 en vraag naar Monique van Nuil.