Loading ...

Direct informatie? 0528 23 60 30

Of mail naar planning@desteven.nl

Stop met INA in de communicatie

Vaak zit onze communicatie vol van algemeenheden waardoor we niet duidelijk zijn wat we nu precies willen. Onderstaand treft u een aantal voorbeelden:

  • Stop met INAIedereen is van mening dat…………..
  • Niemand voelt zich verantwoordelijk……………
  • Het gaat Allemaal mis bij ons op de afdeling
  • Er zijn er veel meer die dat ook vinden
  • Er worden een heleboel fouten gemaakt
  • De laatste tijd zijn ´ZE´ behoorlijk dwars en ongemotiveerd
  • Het loopt voor geen meter bij afdeling Verkoop
  • Ze maken er een potje van
  • Ze doen maar wat raak
  • Er is geen enkel beleid binnen ons bedrijf
  • De structuur ontbreekt geheel en al
  • Er komt Niks uit zijn vingers

Wees specifiek

De kunst is om specifiek te zijn. Wat wilt u nu precies vertellen. In een aantal leerdoelen hebben we dit verder uitgewerkt.

Training communciatie en gesprekstechnieken

De training communciatie en gesprekstechnieken is erop gericht om duidelijk, helder en specifiek de boodschap over te brengen.

  • Wat wil ik overbrengen?
  • Hoe doe ik dat?
  • Hoe maak ik mijn boodschap specifiek?

Training communciatie en gesprekstechnieken


Jezelf kwijtraken en jezelf hervinden

Bestel dit e-book (PDF) via de webshop! Titel: Jezelf kwijtraken & jezelf hervinden.

Ebook jezelf kwijtraken

Meer informatie

Bekijk alle e-books

  • Willen is minder moeten
  • Authentiek communiceren
  • Word assertief: doorbreek de vicieuze cirkel!
  • Conflicthantering
  • Delegeren en loslaten
  • Jezelf kwijtraken en jezelf hervinden
  • Hoogsensitief: label of labiel?
  • Talenten en kwaliteiten: jouw houvast en zekerheid!
  • Hoogbegaafd: probleemgeval of gave?
  • Luister en zie mij: het diagnostisch gesprek met hoogbegaafde kinderen!
  • Analysevaardigheden
  • Hoe ga je met je tijd om?
  • De kwaliteitenbibliotheek: 163 kwaliteiten uitgebreid beschreven
  • Verbeterplan bij disfunctioneren
  • Zelfvertrouwen: mag ik er twee kilo bij?

Bekijk alle e-books

Authentiek communiceren: dat kun je leren!

ebook communicatie

Je zendt wie je bent. Dat is authentiek communiceren. Dat betekent dat je communiceert zoals je van origine bent. Originaliteit dus en geen kopie of imitatie van anderen. Niet zoals de wereld om je heen verwacht dat het zou moeten. Maar gewoon: zoals jij bent!

Meer informatie

Onze nieuwsbrief

Ben jij leer- en nieuwsgierig? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!
Met jouw aanmelding ga je akkoord met onze privacyverklaring en het ontvangen van onze nieuwsbrief. Je kunt je natuurlijk op elk moment weer afmelden.

Telefonisch contact? Heb je vragen? Bel ons op 0528 23 60 30 en vraag naar Monique van Nuil.